MILSYSTEM HORECA LIMITED LIABILITY COMPANY

(DŘÍVE: HOTELPARTNER24 MILSYSTEM HORECA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K.)

SE SÍDLEM VE STAWIGIDĚ

www.sklep.milsystem.pl

§ 1. PŘEDBĚŽNÁ USTANOVENÍ

  1. Tyto obchodní podmínky stanovují pravidla pro poskytování služeb a uzavírání kupních smluv na Zboží Prodávajícím Zákazníkům prostřednictvím internetového obchodu MILSYSTEM a jsou určeny pouze Podnikatelům. Pravidla jsou součástí kupní smlouvy uzavřené zákazníkem s prodávajícím.
  2. Internetový obchod MILSYSTEM, který se nachází na internetové adrese www.sklep.milsystem.pl včetně záložek, provozuje společnost MILSYSTEM HORECA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dříve: HOTELPARTNER24 MILSYSTEM HORECA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.) se sídlem ve Stawigudě, na adrese Jarzębinowa 84, 11-034 Stawiguda, zapsaná v rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku vedeného Okresním soudem v Olsztyně, VIII. hospodářské oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS: 0001082798, s NIP: 739-393-06-03, REGON: 384049780, základní kapitál 20 400, 00 PLN - splacen v plné výši.
  3. Prodávající může kdykoli změnit funkce obchodu, pokud tím nejsou dotčena práva a povinnosti zákazníků.
  4. Prodávající má právo krátkodobě vypnout některé nebo všechny funkce obchodu z důvodu údržby nebo technických důvodů a pokud je to možné, bude o tom zákazníky předem informovat na domovské stránce obchodu. Prodávající neodpovídá Kupujícímu za důsledky vyloučení funkcí Internetového obchodu.
  5. Informace na webových stránkách obchodu nepředstavují obchodní nabídku ve smyslu článku 66 občanského zákoníku, ale pouze výzvu k uzavření smlouvy podle článku 71 občanského zákoníku.

§ 2 DEFINICE

  1. Obchodní podmínky - tato pravidla a předpisy uvedené v článku 8 zákona ze dne 18. července 2002 o elektronických službách (Sbírka zákonů č. 144, položka 1204, v platném znění), které stanoví zásady používání internetového obchodu, včetně práv a povinností prodávajícího a kupujícího, jakož i technické požadavky nezbytné pro spolupráci s informačním systémem používaným prodávajícím.
  2. Zákon o poskytování služeb elektronickými prostředky - Zákon ze dne 18. července 2002 o poskytování služeb elektronickými prostředky (Sbírka zákonů č. 144, položka 1204, v platném znění),
  3. Občanský zákoník - zákon ze dne 23. dubna 1964 Občanský zákoník (Sbírka zákonů 1964, č. 16, položka 93, v platném znění),
  4. Zákon o právech spotřebitelů - zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů (Sbírka zákonů 2014, položka 827 v platném znění),
  5. Zákazník nebo kupující - podnikatel, který nakupuje prostřednictvím internetového obchodu.
  6. Podnikatel - fyzická osoba, právnická osoba a organizační složka, která není právnickou osobou, jíž zvláštní zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, podnikající vlastním jménem, která používá Obchod.
  7. Spotřebitel - ve smyslu § 7 písm. aa) zákona o právech spotřebitelů jako fyzická osoba, která vykonává podnikatelskou činnost a uzavírá smlouvu, která přímo souvisí s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro ni nemá profesionální povahu, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti, zpřístupněné na základě ustanovení o Centrální evidenci a informacích o podnikatelské činnosti.
  8. Prodejce nebo majitel internetového obchodu - MILSYSTEM HORECA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dříve: HOTELPARTNER24 MILSYSTEM HORECA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.) se sídlem ve Stawigudě, ul. Jarzębinowa 84, 11-034 Stawiguda, zapsaná v obchodním rejstříku Národního soudního rejstříku vedeného Okresním soudem v Olsztyně, VIII. hospodářské oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS: 0001082798, holding NIP: 739-393-06-03, REGON: 384049780, základní kapitál 20 400, 00 PLN - splacen v plné výši, e-mailová adresa: sklep@milsystem.pl.
  9. Zboží - předmět kupní smlouvy, kterým je movitá věc/služba, která je součástí nabídky prodávajícího umístěné v internetovém obchodě,
  10. Kupní smlouva nebo smlouva - kupní smlouva ve smyslu občanského zákoníku uzavřená elektronicky na základě přístupu zákazníka k telekomunikační síti, bez současné přítomnosti smluvních stran, za použití elektronických komunikačních prostředků (na dálku). Dokladem potvrzujícím uzavření Kupní smlouvy je faktura s DPH.
  11. Smlouva uzavřená na dálku - smlouva uzavřená se zákazníkem v rámci organizovaného systému uzavírání smluv na dálku prostřednictvím obchodu, bez současné fyzické přítomnosti stran, s výhradním použitím jednoho nebo více prostředků komunikace na dálku až do uzavření smlouvy včetně.
  12. Objednávka - projev vůle zákazníka učiněný prostřednictvím objednávkového formuláře za účelem uzavření kupní smlouvy.
  13. Objednávkový formulář - interaktivní formulář dostupný v obchodě, který umožňuje zadat objednávku.
  14. Ceny - částky použité Prodávajícím pro stanovení hodnoty Zboží, vyjádřené v polských zlotých, uvedené v čistých hodnotách bez daně z přidané hodnoty (DPH). Cena uvedená u každého Zboží je závazná v okamžiku podání objednávky Zákazníkem. Cena uvedená v nabídce umístěné v Internetovém obchodě nezahrnuje náklady na dopravu Zboží, doplňkové a volitelné vybavení (pokud není uvedeno v popisu Zboží), provize a bankovní poplatky nebo jiné poplatky účtované provozovateli systémů, prostřednictvím kterých se provádí platba. Obchod si vyhrazuje právo měnit ceny nabízeného Zboží, zavádět nové Zboží do nabídky Internetového obchodu, provádět a rušit propagační akce na webových stránkách Obchodu nebo provádět jejich změny.
  15. Internetový obchod - služba provozovaná prodávajícím na internetové adrese www.sklep.milsystem.pl, včetně záložek, kde může kupující-zákazník nakupovat zboží nabízené prodávajícím; podmínkou umožňující nákup je vlastnictví přístupu k telekomunikační síti kupujícím-zákazníkem ve smyslu zákona ze dne 16. července 2004. Zákon o telekomunikacích. Nezbytnou podmínkou pro využívání Obchodu Zákazníkem je mít přístup k počítači s internetovým prohlížečem a s přístupem k internetu.
  16. Účet - profil, ke kterému má zákazník přístup po zadání přihlašovacího jména a hesla. V profilu jsou uloženy údaje, tj. jména, příjmení, firmy Zákazníků, adresy bydliště nebo podnikání Zákazníků, DIČ Zákazníka, kontaktní údaje - telefonní čísla, e-mailové adresy Zákazníků. Prodávající je správcem účtu a přijímá technická a právní opatření, aby zabránil přístupu neoprávněných osob k údajům poskytnutým Zákazníkem v rámci účtu,
  17. Pracovní dny - dny od pondělí do pátku (od 8:00 do 16:00) s výjimkou státních svátků.
  18. Zásady ochrany osobních údajů - dokument, který stanoví pravidla pro zpracování osobních údajů zákazníků prodávajícím a jehož elektronické znění je k dispozici na adrese https://sklep.milsystem.pl/content/2-polityka-prywatnosci.
  19. Cookies - počítačová data, zejména textové soubory, které jsou uloženy v koncovém zařízení zákazníka a jsou určeny pro používání webových stránek internetového obchodu. Zásady používání souborů cookie naleznete na internetových stránkách https://sklep.milsystem.pl/content/5-polityka-cookies.

§ 3. PŘEDMĚT OBCHODU

Hlavní činností prodávajícího je velkoobchod s kancelářským nábytkem.

§ 4. KONTAKT S OBCHODEM

  1. Zákazník může kontaktovat prodávajícího některým z následujících způsobů:

a) telefonicky: 690 009 014 (cena dle tarifu operátora) od 8.00 do 16.00 hod.

b) na e-mailovou adresu prodávajícího: sklep@milsystem.pl.

c) na adrese sídla prodávajícího, tj. ul. Jarzębinowa 84, 11-034 Stawiguda.

  • Zákazník souhlasí se zasíláním korespondence od prodávajícího na jím uvedenou e-mailovou adresu.

§ 5. ÚČET ONLINE OBCHODU

  1. Zboží může zakoupit zákazník, který si zřídil účet v internetovém obchodě, a to prostřednictvím příslušné volby na webových stránkách internetového obchodu, přičemž uvede nezbytné a správné údaje pro registraci účtu. Zákazník, který nemá Účet, může provést nákup za podmínek uvedených v těchto Obchodních podmínkách.
  2. Pokud zákazník uvede nepravdivé údaje, je prodávající oprávněn vymazat účet zákazníka ze systému a odstoupit od uzavřených elektronických kupních smluv.
  3. Údaje poskytnuté osobami, které si vytvoří účet v internetovém obchodě, nebo Zákazníky při nákupu Zboží budou Prodávajícím zpracovávány v rozsahu nezbytném pro provedení činností souvisejících s uzavřenou kupní smlouvou na základě zásad uvedených v Zásadách ochrany osobních údajů.
  4. Prodávající je správcem osobních údajů osob, které si zřizují účet, a zákazníků bez účtu. Tyto osoby mají neomezené právo na přístup ke svým osobním údajům a na jejich opravu nebo výmaz. Poskytnutí údajů probíhá na základě dobrovolnosti. Zpracováním osobních údajů Zákazníků může Prodávající pověřit další subjekty.
  5. Založení účtu je bezplatné a vyžaduje:

- že se zákazník seznámil se smluvními podmínkami,

- přijmout tyto podmínky v plném rozsahu,

- souhlas zákazníka se zpracováním jeho osobních údajů v rozsahu nezbytném pro poskytování služeb uvedených v těchto obchodních podmínkách (souhlas se zpracováním osobních údajů je dobrovolný, ale nezbytný pro využívání internetového obchodu).

  1. Zákazník si stanoví heslo k účtu takovým způsobem, aby jej nemohly uhodnout třetí strany. Heslo pro přihlášení k Účtu může Zákazník kdykoli změnit. Prodávající neodpovídá za důsledky zpřístupnění přihlašovacího jména a hesla Zákazníkem třetím osobám. Zákazník nese plnou odpovědnost za případné škody způsobené v důsledku tohoto porušení.
  2. Po vytvoření účtu má zákazník přístup k možnostem, tj. k historii objednávek, kde může sledovat, v jaké fázi jsou jeho objednávky.
  3. Zákazník může účet kdykoli smazat. Prodávající má právo smazat účet zákazníka, pokud jej zákazník používá v rozporu s obchodními podmínkami nebo se k němu nepřihlásil po dobu nejméně 24 měsíců. Prodávající informuje Zákazníka e-mailem dva týdny předem o svém záměru odstranit Účet, přičemž k předání informace použije e-mailovou adresu, kterou Zákazník poskytl. Pokud Zákazník používá Účet způsobem, který není v souladu s jeho určením, nese za důsledky takového jednání výhradní odpovědnost Zákazník. To platí zejména pro odpovědnost za škody způsobené třetím osobám používáním Účtu Zákazníkem.
  4. Zákazník se zavazuje zdržet se používání účtu k jakýmkoli činnostem, jejichž cílem je narušit provoz internetového obchodu nebo jiných webových stránek, a nepoužívat účet za účelem páchání trestné činnosti nebo přestupků nebo činností, které mohou způsobit škodu jakékoli fyzické nebo právnické osobě.

§ 6. POSTUP PŘI OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ

  1. Zákazník zadává objednávky na webových stránkách obchodu prostřednictvím účtu nebo přímo v internetovém obchodě pomocí dostupných možností. Objednávky produktů lze zadávat 24 hodin denně po celý rok. Transakci nákupu Zboží provedenou v souladu s tímto postupem shrne Internetový obchod zasláním e-mailové zprávy, v jejímž obsahu je Zákazník informován o druhu vybraného Zboží, jeho množství a katalogovém čísle, celkové hodnotě objednávky, způsobu a nákladech na dodání a způsobu platby nebo datu, kdy má být platba provedena.
  2. Zákazník může také zadat objednávku e-mailem na adrese: (účtováno dle standardních sazeb operátora za volání na mobilní číslo v rámci vnitrostátní komunikace).
  3. Objednávky podané ve všední dny po 13. hodině nebo v sobotu, neděli či jiný svátek budou zpracovány následující pracovní den.
  4. Předpokladem pro vyřízení Objednávky je řádné vyplnění Objednávkového formuláře a uvedení všech kontaktních údajů Zákazníka (firma, kontaktní osoba, telefonní číslo, e-mail).
  5. Poprzez formularz zamówienia, Klient wskazuje rodzaj Towaru, jego ilość a także w razie potrzeby inne informacje dotyczące Towaru. Ceny Towaru nie zawierają kosztów przesyłki. Następnie Klient zobowiązany jest dokonać wyboru jednej z form dostawy Towaru, przy czym koszt dostawy obciąża Klienta, według stawek uzależnionych od wybranego sposobu doręczenia Towaru. Koszty transportu podawane są przez zautomatyzowany system zakupowy.  Następnie Klient wybiera sposób płatności, korzystając z jednaj z niżej wskazanych form zapłaty:
    1. záloha ve výši 100 % hodnoty Objednávky - převodem na účet Prodávajícího,
    1. fast paynow (platební karty: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro).
  6. Prodávající má právo měnit ceny Zboží zobrazené v Internetovém obchodě, má rovněž právo zavádět nové Zboží a provádět propagační akce.
  7. Cena uvedená v Internetovém obchodě v okamžiku objednání je pro Zákazníka a Prodávajícího závazná, což znamená, že cena objednaného Zboží se po odeslání objednávky nezmění.
  8. Prodej je doložen vystavením faktury s DPH prodávajícím v elektronické podobě. Prodávající neodpovídá za nesprávné údaje na faktuře uvedené zákazníkem.
  9. Až do úplného zaplacení je výrobek majetkem prodávajícího.
  10. Prodávající si vyhrazuje právo prověřit a případně odmítnout realizaci Objednávek, které v Obchodě vzbuzují oprávněné pochybnosti, jakož i právo prověřit důvěryhodnost a finanční způsobilost Zákazníka.
  11. Prodávající je povinen po obdržení správně podané objednávky neprodleně ověřit podanou objednávku, a to nejpozději na adrese …… pracovních dnů a informovat zákazníka e-mailem nebo prostřednictvím účtu o způsobu a termínu vyřízení objednávky. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy Kupující klikne na okénko potvrzující odeslání objednávky s povinností platby - „Objednávám s povinností platby“ a Kupující je informován, že objednávka byla přijata k vyřízení. Prodávající je povinen spotřebiteli poskytnout platné obchodní podmínky.
  12. Kupující by měl splnit veškeré pokyny obsažené v potvrzení, zejména doplnit chybějící údaje nezbytné pro vyřízení objednávky.
  13. Prodávající upozorňuje, že termín dodání Zboží může být prodloužen v případě zásahu vyšší moci, nahodilých událostí nebo jiných okolností nezávislých na vůli kterékoli ze stran, kterým nebylo možné zabránit a které mají za následek nemožnost plnění smlouvy. Za výše uvedené se považuje i opožděné dodání kurýrem.
  14. Nesprávně vyplněné objednávky budou zrušeny, o čemž bude prodávající zákazníka informovat, pokud mu budou poskytnuty kontaktní údaje.
  15. Doba vyřízení objednávky závisí na dostupnosti zboží a obvykle se pohybuje mezi 3 a 14 pracovními dny. Doba realizace Objednávky se prodlužuje v případě zboží vyrobeného na zakázku, o čemž je Zákazník informován e-mailem nebo telefonicky.
  16. Dodací lhůta se počítá od okamžiku potvrzení Objednávky v případě platby na dobírku nebo od okamžiku připsání dlužné částky za Objednávku na bankovní účet Prodávajícího v případě platby předem.
  17. Pokud je výrobek nedostupný, zákazník je o tom okamžitě informován a může zrušit celou objednávku nebo její část nebo akceptovat prodloužení doby dodání.
  18. Potvrzením objednávky je uzavřena kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím.

§ 7. DODÁNÍ ZBOŽÍ

  1. Dodání Zboží v Polsku se uskuteční na adresu uvedenou Klientem v Objednávkovém formuláři prostřednictvím kurýrních společností nebo jinou formou, pokud je v době podání objednávky dostupná v Internetovém obchodě. Kupující se také může s Prodávajícím dohodnout, že Zboží bude vyzvednuto na místě určeném Prodávajícím osobně Kupujícím.
  2. Po odeslání Zboží zašle Prodávající e-mailem fakturu na DPH. Zákazník zmocňuje Prodávajícího k vystavení faktury na DPH bez podpisu Zákazníka a k vystavení a doručení faktur na DPH elektronickou cestou.
  3. Zákazník je povinen zkontrolovat kvalitu a úplnost zásilky za přítomnosti pracovníka kurýrní společnosti. V případě poškození zásilky je nutné sepsat za přítomnosti kurýra škodní protokol (v den převzetí zásilky) a následně neprodleně kontaktovat Obchod.
  4. Přijetí zásilky bez kontroly bude mít za následek ztrátu nároku na náhradu škody způsobené přepravou. To tedy znamená, že jakékoli nároky na náhradu škody na zásilce bez písemného protokolu o škodě nebudou uznány.
  5. Za přepravu dodaného Zboží odpovídá Zákazník.
  6. Náklady na dopravu a dodací lhůta pro Objednávky s celkovou hmotností nižší než 30 kg a dodací lhůta jsou uvedeny při shrnutí Objednávky umístěné v tzv. nákupním košíku.
  7. Náklady na dopravu a dodací lhůta u objednávek s celkovou hmotností vyšší než 30 kg a u objemných položek se oceňují individuálně v závislosti na hmotnosti a velikosti zásilky a dodací adrese uvedené v objednávkovém formuláři, pokud není v popisu produktu uvedeno jinak.
  8. Přepravní náklady se vztahují na dodávky v pracovní dny a nezahrnují dodávky v sobotu, neděli nebo ve svátek, jakož i dodávky, u nichž je vyžadován čas vyzvednutí. Náklady na dopravu jsou účtovány zákazníkovi, pokud se prodávající a kupující nedohodnou na jiných podmínkách dodání výrobku.
  9. Zásilky na dobírku pro zákazníky se zasílají u objednávek, jejichž celková hrubá hodnota nepřesahuje 5 000,00 PLN.
  10. Dodací lhůta se pohybuje od 24 hodin do 14 pracovních dnů od předání výrobku k odeslání.
  11. V případě okolností, které brání úplnému nebo částečnému vyřízení zadané objednávky, si pracovníci obchodu vyhrazují právo telefonicky kontaktovat
  12. V případě, že si Zákazník Zboží nevyzvedne (zejména v případě, že je Zboží Prodávajícímu vráceno kurýrem), může Prodávající od kupní smlouvy odstoupit. Odstoupení od smlouvy se uskuteční předložením prohlášení Zákazníka o úmyslu odstoupit od smlouvy.
  13. Pokud se v údajích zadaných kupujícím vyskytnou chyby, může kupující požádat o jejich opravu uvedením správných údajů. Prodávající vynaloží veškeré úsilí, aby byla oprava zohledněna. Vzhledem k procesu zpracování objednávky však Prodávající nezaručuje, že objednávka bude doručena na základě údajů uvedených v původní žádosti.

§ 8 ZÁRUKA A ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO

  1. Veškeré zboží v obchodě je zcela nové a bez fyzických a právních vad. Prodávající neposkytuje na prodávané Zboží záruku, pokud se na něj nevztahuje záruka poskytovaná výrobcem nebo distributorem Zboží. Prodávající přikládá k zakoupenému Zboží záruční list Zboží, pokud byl výrobcem vydán. Záruční doba trvá od okamžiku převzetí Zboží Zákazníkem. Prodávající neodpovídá za nesprávnou instalaci Zboží nebo za jeho použití v rozporu s návodem. V případě zjištění vady/poruchy Zboží, na kterou se vztahuje záruka, je nutné tuto skutečnost oznámit Prodávajícímu písemně nebo e-mailem (telefonická oznámení se nepřijímají).
  2. Předpokladem pro uplatnění práv ze záruky je vlastnictví faktury s DPH spolu s originálem záručního listu, pokud byl vystaven.
  3. Záruční odpovědnost prodávajícího vůči kupujícím, kteří nejsou spotřebiteli, je vyloučena.
  4. Prodávající neodpovídá za škody vzniklé nedodržením dodací lhůty nebo nedodáním Zboží v situaci, kdy Prodávající zásilku řádně odeslal. Vzniklá škoda nemůže zakládat žádné nároky vůči Prodávajícímu.
  5. Nebezpečí ztráty nebo poškození Zboží přechází na Kupujícího v okamžiku, kdy Kupující nebo jím určená třetí osoba, jiná než dopravce, převezme Zboží do fyzického držení. Toto nebezpečí však přechází na Kupujícího okamžikem předání Zboží dopravci, pokud si Kupující dopravce samostatně vybral a pověřil jej přepravou Zboží a Prodávající tuto možnost dodání Zboží nenabídl.

§ 9. ODPOVĚDNOST VŮČI SPOTŘEBITELŮM

  1. Prodávající odpovídá Kupujícímu, který je Spotřebitelem, za fyzické a právní vady Zboží (soulad Zboží se smlouvou) pouze v rozsahu stanoveném zákonem o právech spotřebitelů (kapitola 5 zákona). Práva ze záruky jsou vyloučena ve vztahu k Zákazníkům, kteří nejsou Spotřebiteli.
  2. Spotřebitel může zboží reklamovat do dvou let od jeho dodání spotřebiteli v případě, že zjistí, že zboží není v souladu se smlouvou.
  3. Stížnosti týkající se Zboží je třeba podat písemně na adresu Prodávajícího uvedenou v úvodu těchto Obchodních podmínek nebo na e-mailovou adresu: sklep@milsystem.pl. V dopise obsahujícím reklamaci je třeba uvést údaje o reklamujícím, číslo objednávky, název a druh Zboží, kterého se reklamace týká, a důvody reklamace.
  4. Reklamace se vyřizují do 14 dnů ode dne jejího doručení prodávajícímu. Prodávající informuje spotřebitele o výsledku reklamačního řízení e-mailem nebo způsobem obdobným způsobu uplatnění reklamace. Je-li reklamace zamítnuta, může Prodávající na žádost Spotřebitele nebo z vlastního podnětu předat Zboží k posouzení výrobci nebo jím pověřené osobě. V případě, že výrobce Zboží nebo třetí osoba potvrdí existenci vady, která přísluší Prodávajícímu, Prodávající o tom neprodleně informuje Spotřebitele a vyhoví jeho požadavku zcela nebo zčásti.
  5. Je-li reklamace zamítnuta, Spotřebitel do 14 dnů ode dne obdržení odpovědi informuje Prodávajícího o svém rozhodnutí ohledně likvidace Zboží, způsobu jeho převzetí nebo uskladnění Zboží Prodávajícím na náklady Spotřebitele. Je-li nařízeno předání Zboží Spotřebiteli, nese Spotřebitel náklady na dodání Zboží Spotřebiteli. Pokud Spotřebitel neučiní prohlášení o dalším osudu Zboží, Prodávající uskladní Zboží a účtuje Spotřebiteli poplatek ve výši 100 PLN netto za den. Poplatek za každý den uskladnění Zboží je splatný po uplynutí tohoto dne.
  6. Spotřebitelé, kteří využívají služeb prodávajícího nebo s ním uzavírají kupní smlouvu, mají možnost využít mimosoudního řízení pro vyřizování stížností a uplatňování nároků, v němž se spor pokusí vyřešit neutrální a kompetentní subjekt, který není spojen s žádnou ze stran. Pravidla přístupu k těmto postupům jsou k dispozici mimo jiné v kancelářích a na internetových stránkách okresních (městských) spotřebitelských ombudsmanů, společenských organizací, mezi jejichž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele, inspektorátů zemské obchodní inspekce a Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitelů(http://www.polubowne.uokik.gov.pl/).
  7. Ve vztahu ke spotřebitelům se odpovědnost za nesoulad zboží s kupní smlouvou uplatňuje v souladu s ustanovením § 5a zákona o právech spotřebitelů s přihlédnutím k níže uvedeným ustanovením.
  8. Prodávající odpovídá za jakýkoli nesoulad Zboží se smlouvou, který existoval v době jeho dodání Spotřebiteli a který byl zjištěn do dvou let od dodání Zboží Spotřebiteli.
  9. Prodávající neodpovídá za nesoulad Zboží se smlouvou, pokud byl spotřebitel nejpozději při uzavření smlouvy výslovně informován o tom, že se určitá vlastnost Zboží odchyluje od požadavků na soulad se smlouvou, a výslovně a samostatně akceptoval nedostatek určité vlastnosti Zboží.
  10. Pokud se zjistí, že Zboží není ve shodě se smlouvou, Spotřebitel tuto skutečnost oznámí Prodávajícímu a popíše nesoulad Zboží se smlouvou.
  11. Spotřebitel by měl v reklamaci přesně specifikovat obsah svého požadavku, přičemž spotřebitel může nejprve požadovat opravu nebo výměnu reklamovaného Zboží.
  12. Pokud se ukáže, že způsob, který si spotřebitel zvolil pro uvedení Zboží do souladu se smlouvou, je nemožný nebo by si vyžádal nadměrné náklady Prodávajícího, může Prodávající provést výměnu, pokud spotřebitel požádal o opravu, nebo může provést opravu, pokud spotřebitel požádal o výměnu.
  13. Pokud by se oprava i výměna Zboží ukázala jako nemožná nebo by si vyžádala nadměrné náklady Prodávajícího, může Prodávající odmítnout uvést Zboží do souladu se smlouvou. V takovém případě může spotřebitel podat prohlášení o odstoupení od smlouvy nebo požadovat snížení ceny Zboží.
  14. Spotřebitel může podat prohlášení o odstoupení od smlouvy nebo požadovat snížení ceny reklamovaného Zboží i v případě, že Prodávající neuvedl Zboží do souladu se smlouvou; nesoulad Zboží se smlouvou trvá i přesto, že se Prodávající pokusil uvést Zboží do souladu se smlouvou; nesoulad Zboží se smlouvou je natolik závažný, že odůvodňuje snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy bez předchozího využití jiných prostředků reklamace (oprava, výměna); vyplývá z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností, že Zboží neuvede do souladu se smlouvou v přiměřené době nebo bez nadměrných obtíží pro Spotřebitele.
  15. Spotřebitel, který uplatňuje práva ze záruky, je povinen na náklady Prodávajícího doručit vadné Zboží do sídla Prodávajícího nebo na místo dohodnuté se Spotřebitelem. Pokud by vzhledem k povaze Zboží nebo způsobu jeho instalace bylo dodání Zboží Spotřebitelem nadměrně obtížné, je Spotřebitel povinen zpřístupnit Zboží Prodávajícímu v místě, kde se Zboží nachází.
  16. Prodávající vrátí spotřebiteli cenu neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od obdržení zboží nebo dokladu o jeho vrácení.
  17. Prodávající vrátí cenu stejným způsobem platby, jaký použil spotřebitel, pokud spotřebitel výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení peněz, který spotřebiteli nevzniká.

§ 10. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. Kupující, který není spotřebitelem, nemá právo od kupní smlouvy odstoupit.
  2. Kupující, který je spotřebitelem a uzavřel smlouvu na dálku, má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zásilky bez udání důvodu a bez vynaložení jakýchkoli nákladů, s výjimkou nákladů uvedených v § 33, § 34 odst. 2 a § 35 zákona o právech spotřebitelů. Pokud se však smlouva vztahuje na více Zboží, které je dodáváno samostatně, v dávkách nebo po částech, počítá se 14denní lhůta ode dne převzetí posledního Zboží, dávky nebo její části.
  3. Zákazník-spotřebitel odpovídá za jakékoli snížení hodnoty věci, které vzniklo v důsledku použití věci jiným způsobem, než který byl nezbytný pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti věci.
  4. Spotřebitel nemá právo na odstoupení od smlouvy v případech:
    1. smlouva, jejímž předmětem je nerekonstruované zboží vyrobené podle specifikací spotřebitele nebo určené k uspokojení jeho individuálních potřeb;
    2. smlouva, u níž cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, které obchodník nemůže ovlivnit a které mohou nastat před koncem lhůty pro odstoupení;
    3. smlouva, jejímž předmětem je Zboží podléhající rychlé zkáze nebo s krátkou dobou trvanlivosti;
    4. smlouvu, jejímž předmětem je Zboží dodané v uzavřeném obalu, který nelze po otevření vrátit ze zdravotních nebo hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen;
    5. smlouva, jejímž předmětem je zboží, které je po dodání svou povahou neoddělitelné od jiného zboží;
    6. smlouvu, jejímž předmětem je zvukový nebo obrazový záznam nebo počítačový software dodaný v zapečetěném obalu, pokud je obal po dodání otevřen;
    7. smlouva o poskytování služeb, pokud prodávající poskytl službu v plném rozsahu s výslovným souhlasem spotřebitele, který byl před poskytnutím služby informován o tom, že po poskytnutí služby obchodníkem ztrácí právo na odstoupení od smlouvy;
    8. smlouva o dodávce digitálního obsahu, který není dodáván na hmotném nosiči, pokud bylo plnění zahájeno s předchozím výslovným a předběžným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co obchodník informoval spotřebitele o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy.
  5. Spotřebitel může od smlouvy odstoupit prostřednictvím internetového obchodu, e-mailem nebo písemně (vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy je součástí e-mailu zaslaného prodávajícím jako potvrzení o uzavření smlouvy).
  6. V případě účinného odstoupení od smlouvy vrátí prodávající kupujícímu - spotřebiteli neprodleně všechny platby, které od něj obdržel. Vrácení může být provedeno ve stejné formě, v jaké Kupující provedl platbu, nebo v jiné formě zvolené Kupujícím. Prodávající nepřijímá zásilky zaslané mu „na dobírku“.
  7. Prodávající nenese náklady na vrácení Zboží, pokud Kupující-spotřebitel využije svého práva odstoupit od Smlouvy, což znamená, že v takovém případě nese přímé náklady na vrácení Zboží Prodávajícímu Kupující.
  8. V případě zaslání Zboží zpět Prodávajícímu, ať už v případě odstoupení od smlouvy dle § 27 Zákona o právech spotřebitelů nebo v případě podání reklamace či odstoupení od smlouvy v důsledku podání reklamace, by měl Kupující-spotřebitel zaslat Zboží zpět Prodávajícímu na adresu: Jarzębinowa 84, 11-034 Stawiguda, Zboží v původním, nepoškozeném továrním obalu.
  9. Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy naleznete v příloze těchto obchodních podmínek.

§ 11. AUTORSKÉ PRÁVO

  1. Veškeré materiály a díla související s činností obchodu a prodávajícího jsou chráněny autorským právem prodávajícího ve smyslu zákona ze dne 4. února 1994 o autorském právu a právech s ním souvisejících (tj. ze dne 6. června 2019, Sbírka zákonů 2019, částka 1231), a to zejména dokumenty, zveřejněné texty, grafika, loga, fotografie, zvukové materiály, video materiály. Jsou výlučným vlastnictvím prodávajícího.
  2. Prodávající uděluje zákazníkům nevýhradní, bezplatnou licenci k užití materiálů a děl obsažených v Obchodě na dobu neurčitou v následujících oblastech využití:
    1. fixace a reprodukce tiskem, reprografií, počítačovou technikou,
    1. úvod do internetu,
    1. zpřístupnění, šíření jiným než výše uvedeným způsobem, tj. veřejným vystavením, použitím pro reklamní, propagační, marketingové, informační a obchodní účely, vystavením, zveřejněním, zpřístupněním veřejnosti - v neomezeném počtu vysílání a svazků.
  3. Pokud jsou v Obchodě Zákazníkem umístěna data, která jsou díly ve smyslu zákona ze dne 4. února 1994 o autorském právu a právech s ním souvisejících, převádí Zákazník na Prodávajícího bezplatně právo povolit výkon odvozených autorských práv k těmto dílům.
  4. V případě, že Zákazník umístí do Obchodu data, která jsou díly ve smyslu zákona ze dne 4. února 1994 o autorském právu a právech s ním souvisejících, souhlasí s užitím těchto dat ostatními Zákazníky za podmínek uvedených v odstavcích 2. a 3. výše.

§ 12 OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  1. Veškeré údaje, včetně osobních a kontaktních údajů, které prodávající obdrží prostřednictvím registračního nebo objednávkového formuláře, jsou považovány za důvěrné a budou prodávajícím použity výhradně pro účely vyřízení objednávky nebo poskytnutí informací o obchodní nabídce obchodu.
  2. Správcem osobních údajů Zákazníků shromážděných prostřednictvím Internetového obchodu je Prodávající MILSYSTEM HORECA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dříve: HOTELPARTNER24 MILSYSTEM HORECA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.) se sídlem ve Stawigudě, ul. Jarzębinowa 84, 11-034 Stawiguda, zapsaná v rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku vedeného Okresním soudem v Olsztyně, VIII. hospodářské oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS: 0001082798, mající NIP: 739-393-06-03, REGON: 384049780 (dále jen „Správce“).
  3. Osobní údaje jsou uchovávány a zpracovávány v souladu s platným obecným nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
  4. Registrace v internetovém obchodě vyžaduje, aby zákazník udělil souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu a za účelem nezbytným pro využívání služeb poskytovaných v rámci obchodu, včetně předávání osobních údajů třetím osobám, jejichž prostřednictvím správce poskytuje služby v rámci obchodu, a předání těchto údajů je nezbytné pro řádné poskytování služby. Souhlas se uděluje kliknutím na zaškrtávací políčko dostupné na webových stránkách Obchodu.
  5. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, je však smluvní podmínkou nezbytnou pro využívání služeb poskytovaných Správcem v rámci Obchodu. Odmítnutí souhlasu se zpracováním osobních údajů zákazníka Správcem bude mít proto za následek nemožnost využívat služby poskytované Správcem v rámci Obchodu a realizovat objednávky.
  6. Chcete-li odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů nebo uplatnit další výše uvedená práva, zašlete e-mail na adresu: rodo@milsystem.pl s příslušnou žádostí. Důsledkem odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů bude nemožnost poskytovat služby v rámci obchodu a vyřizovat objednávky.
  7. Správce zajišťuje bezpečnost shromážděných údajů, včetně osobních údajů, a poskytuje možnost jejich úpravy nebo vymazání z databáze obchodu.
  8. Zákazník má zejména právo na přístup ke svým osobním údajům a právo na jejich aktualizaci a opravu, na jejich výmaz, právo požadovat omezení jejich zpracování, právo na přenositelnost údajů, právo vznést námitku proti jejich zpracování, právo kdykoli odvolat souhlas s jejich zpracováním, čímž není dotčena zákonnost zpracování provedeného na základě souhlasu před jeho odvoláním. Zákazník má rovněž právo podat stížnost u dozorového úřadu v případě podezření na porušení zpracování jeho osobních údajů.
  9. Kategorie osobních údajů zpracovávaných Správcem zahrnují zejména uživatelské jméno, e-mailovou adresu, telefonní číslo, jméno, poštovní adresu, zeměpisnou polohu, technické údaje týkající se zařízení používaných k přístupu k účtu, údaje o internetovém a/nebo síťovém připojení (včetně IP adresy), identifikátor mobilního zařízení, typ operačního systému, typ prohlížeče nebo jiného softwaru, údaje o hardwaru nebo jiné technické údaje poskytované prohlížečem.
  10. V souvislosti s poskytováním služeb budou osobní údaje zpřístupněny externím subjektům, mezi něž patří zejména dodavatelé odpovědní za provoz informačních systémů používaných pro realizaci objednávek, subjekty jako banky a provozovatelé platebních služeb, subjekty poskytující účetní, právní a daňové služby, kurýři (v souvislosti s realizací objednávky). Správce si vyhrazuje právo sdělit informace týkající se uživatele příslušným orgánům nebo třetím osobám, které si takové informace vyžádají, a to v mezích platných právních předpisů, jakož i za účelem zjištění, prošetření nebo obrany proti nárokům.
  11. Používáním obchodu uživatel souhlasí se zaznamenáváním souborů cookie nebo jiných stejných technologií.
  12. Osobní údaje uživatele se zpracovávají po dobu existence účtu a v případě jeho zrušení se neprodleně vymažou. Doba zpracování údajů může být prodloužena v případě, že je zpracování nezbytné pro zjištění, vyšetřování nebo obranu proti případným nárokům v soudním, správním nebo jiném mimosoudním řízení, jakož i na žádost příslušných orgánů veřejné moci, a po uplynutí této doby pouze v případě a v rozsahu vyžadovaném zákonem. Po uplynutí doby zpracování jsou údaje nenávratně vymazány.

§ 16. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Případné spory vyplývající z kupních smluv uzavřených na základě těchto obchodních podmínek budou řešeny obecným soudem příslušným podle sídla prodávajícího.
  2. Smlouva o poskytování elektronických služeb mezi zákazníkem a prodávajícím se řídí polským právem, zejména ustanoveními občanského zákoníku a zákona o poskytování elektronických služeb.
  3. Záležitosti neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí ustanoveními občanského zákoníku, zákona o poskytování elektronických služeb a zákona o právech spotřebitelů.
  4. Podáním objednávky v internetovém obchodě přijímáte tyto obchodní podmínky (platné v den podání objednávky).
  5. Prodávající může kdykoli změnit obchodní podmínky, které budou zveřejněny na internetových stránkách internetového obchodu. Před provedením změn obchodních podmínek Prodávající na plánované změny upozorní nejméně 7 dní předem s uvedením obsahu měněných ustanovení a změněného obsahu obchodních podmínek formou konsolidovaného textu. Používání Obchodu Uživatelem po nabytí účinnosti změn Obchodních podmínek se rovná souhlasu s provedenými změnami.
  6. Zákazník souhlasí se zasíláním korespondence od prodávajícího na jím uvedenou e-mailovou adresu.
  7. Jakékoli kopírování, zpracování nebo použití popisů, obrázků a jiných materiálů umístěných na webových stránkách obchodu vcelku nebo zčásti je zakázáno a vyžaduje předchozí písemný souhlas prodávajícího pod sankcí neplatnosti.
  8. Pravidla a předpisy jsou k dispozici na adrese: https://sklep.milsystem.pl/regulamin-sklepu/, kde jsou ke stažení a uloženy ve formátu .pdf.
  9. Pokud je některé ustanovení jednacího řádu prohlášeno za neplatné pravomocným rozhodnutím soudu, zůstávají ostatní ustanovení v platnosti.
  10. Nařízení vstoupí v platnost 15. května 2024.