Nákup v našem obchodě je velmi jednoduchý a sestává z několika kroků.

Krok 1 - výběr produktu

Všechny produkty v obchodě jsou rozděleny do pěti hlavních skupin, které obsahují podkategorie produktů , takže je snazší najít produkt, který vás zajímá.

Hlavní skupiny jsou vždy umístěny v horní části stránky. Po výběru skupiny, která vás zajímá, se zobrazí rozbalovací seznam s podkategoriemi zboží nabízeného v našem obchodě.

Po výběru podkategorie se zobrazí seznam produktů s jejich názvy, fotografiemi a cenami.

V seznamu produktů můžete přejít na konkrétní produkt:

- kliknutím na název produktu,

- kliknutím na jeho obrázek

- kliknutím na „Více“

Pokud hledáte konkrétní výrobek a znáte jeho název nebo symbol (celý nebo jen jeho část), zadejte jej do pole „hledat“ v pravém horním rohu příběhu a stiskněte symbol lupy.

Krok 2 - zadání objednávky

Pokud jste se rozhodli produkt objednat, stiskněte tlačítko „Přidat do košíku“. Zobrazí se obsah všech produktů v košíku.

Celková hodnota produktů, které jsou aktuálně v nákupním košíku, se zobrazuje také v pravém horním rohu stránky v ikoně „Košík“. Kliknutím na tuto ikonu můžete zkontrolovat obsah nákupního košíku.

Na stránce „Košík“ se zobrazí seznam vybraných produktů, jejich hodnota , poplatek za doručení a hodnota celkové objednávky.

Obsah nákupního košíku můžete libovolně upravovat tak, že z něj odstraníte produkty kliknutím na červené zaškrtávátko „Odstranit“ nebo změníte objednané množství zadáním požadované hodnoty do pole „množství“ a kliknutím na tlačítko „Aktualizovat“ .

Pokud si přejete do košíku přidat další produkty, klikněte na tlačítko „Pokračovat v nákupu“.

Pokud jste již vyplnili nákupní košík a víte, co chcete objednat, klikněte na tlačítko „Objednat“.

Pokud u nás ještě nemáte účet a nakupujete poprvé, vytvořte si účet nebo zvolte možnost objednat bez přihlášení. Pokud jste registrovaným uživatelem, přihlaste se.

Pro zadání objednávky je nutné vyplnit všechna povinná pole formuláře.

Údaje je možné opravit nebo doplnit kliknutím na tlačítko „Zpět“ nebo „Upravit“.

Před konečným potvrzením objednávky zkontrolujte, zda jsou všechny údaje v objednávce správné.

Potvrzení objednávky je podmíněno přijetím „Pravidel obchodu“.

Krok 3 - odeslání žádosti

Máte-li jakékoli dotazy k objednávaným produktům nebo chcete-li získat další informace, zašlete svůj dotaz k danému produktu nebo nákupnímu košíku kliknutím na tlačítko „Odeslat dotaz“. Člen našeho personálu vás bude kontaktovat do 15 minut, zodpoví vaše dotazy, objasní vaše pochybnosti a zjistí podrobnosti vaší objednávky.

Krok 4 - zpracování objednávky

Vaší objednávce bude přiděleno číslo a bude odeslána do internetového obchodu, o čemž budete informováni e-mailem.

Jakmile náš pracovník ověří vaši objednávku a zkontroluje dostupnost objednaných produktů, obdržíte e-mail s informacemi o další fázi objednávky. Pokud se s námi během ověřování objednávky budete potřebovat spojit telefonicky, budeme vás kontaktovat.

Po potvrzení objednávky bude objednávka v závislosti na zvoleném způsobu platby předána ke zpracování.

Pokud je zvolena platba na dobírku, bude objednávka předána k přípravě k odeslání.

V dalším kroku obdržíte e-mail s informací o zásilce a sledovacím číslem.

Pokud se rozhodnete zaplatit bankovním převodem, odeslání se uskuteční až po obdržení oznámení o připsání finančních prostředků na náš účet.

Svůj dotaz na objednávku nám můžete kdykoli zaslat e-mailem: sklep@hotelpartner24.pl nebo zavolat našim pracovníkům na číslo 690 015 551.

Pracujeme : pondělí až pátek 8.oo - 16.oo.