Na nabízené produkty se vztahuje 24měsíční záruka.

PRAVIDLA PRO POUŽÍVÁNÍ A ÚDRŽBU NÁBYTKU

  1. Nábytek by měl být používán v souladu s jeho konstrukcí a zamýšleným použitím.
  2. Nábytek by měl být umístěn na rovném povrchu.
  3. Nábytek by měl být používán v interiéru, v suchu a chráněn před škodlivými vlivy, které mohou způsobit trvalé poškození, a před přímým slunečním zářením. Klimatické podmínky pro uživatele nábytku jsou následující:
  4. (a) relativní vlhkost 40-70 %,
  5. (b) teplota 15-39 °C
  6. Nábytek by neměl být umístěn ve vzdálenosti menší než 0,5 m od aktivních zdrojů tepla (radiátory, sporáky).
  7. Lakované povrchy nábytku je třeba chránit před poškrábáním a otlučením.

ZÁSADY ZÁRUKY

  1. Územní rozsah záruční ochrany se vztahuje na území Polské republiky.
  2. Délka záruky je 24 měsíců a počítá se od data prodeje nábytku kupujícímu.
  3. Ručitel odpovídá za vady způsobené prodaným nábytkem a za škody, které jsou jejich nevyhnutelným důsledkem, pokud byl nábytek používán v souladu s jeho určením a za odpovídajících podmínek (viz bod I.).
  4. Podmínkou pro poskytnutí záručního servisu je předložení dokladu o koupi (faktury).
  5. Za záruční servis se považuje bezplatné provedení specializovaných oprav za účelem odstranění vady nábytku ze strany ručitele.

POSTUP PRO PODÁVÁNÍ STÍŽNOSTÍ

  1. Svou reklamaci závad zašlete písemně.
  2. Ručitel vyrozumí kupujícího o uznání reklamace nebo o tom, že reklamace je neoprávněná, a to do 14 dnů ode dne podání reklamace písemnou odpovědí.


  3. Reklamace bude vyřízena: – v den prohlídky, pokud je vada dle posouzení garanta odstranitelná a opravu lze provést na místě, – do 30 pracovních dnů ode dne uplynutí lhůty pro vyrozumění zákazníka o způsobu vyřízení reklamace, pokud povaha vady vyžaduje její odstranění v závodě. V takovém případě si servis výrobce vyzvedne nábytek s potvrzením v protokolu o opravě a po opravě bude nábytek předán zákazníkovi.
  4. Pokud nelze závadu odstranit v běžném provozu, může být doba opravy se souhlasem zákazníka prodloužena.


  5. K prodlení při vyřizování reklamace nedochází, pokud: – se zástupce ručitele dostavil v dohodnutém termínu do provozovny zákazníka za účelem vyřízení reklamace, ale nemohl tak učinit z důvodů na straně zákazníka – je nábytek uskladněn tak, že není možné jej zkontrolovat nebo to neumožňuje jeho hygienický a sanitární stav.
  6. Pokud kupující dvakrát neumožnil poskytnutí služby, má se za to, že se vzdal svých práv.

ZÁRUKA VÝROBCE SE NEVZTAHUJE

  1. Mechanická poškození výrobku a jimi způsobené vady, které nejsou zaviněny výrobcem.
  2. Porucha nebo poškození způsobené nesprávným používáním nebo nedbalostí zákazníka.
  3. Škody způsobené při přepravě a manipulaci (nevztahuje se na přepravu prováděnou dodavatelem).
  4. Výrobky pozměněné nebo jinak upravené neoprávněnými osobami.
  5. Opotřebení výrobku.