Na nabízené produkty se vztahuje 24měsíční záruka.
PRAVIDLA PRO POUŽÍVÁNÍ A ÚDRŽBU NÁBYTKU
- Nábytek by měl být používán v souladu s jeho konstrukcí a zamýšleným použitím.
- Nábytek by měl být umístěn na rovném povrchu.
- Nábytek by měl být používán v interiéru, v suchu a chráněn před škodlivými vlivy, které mohou způsobit trvalé poškození, a před přímým slunečním zářením. Klimatické podmínky pro uživatele nábytku jsou následující:
- (a) relativní vlhkost 40-70 %,
- (b) teplota 15-39 °C
- Nábytek by neměl být umístěn ve vzdálenosti menší než 0,5 m od aktivních zdrojů tepla (radiátory, sporáky).
- Lakované povrchy nábytku je třeba chránit před poškrábáním a otlučením.
ZÁSADY ZÁRUKY
- Územní rozsah záruční ochrany se vztahuje na území Polské republiky.
- Délka záruky je 24 měsíců a počítá se od data prodeje nábytku kupujícímu.
- Ručitel odpovídá za vady způsobené prodaným nábytkem a za škody, které jsou jejich nevyhnutelným důsledkem, pokud byl nábytek používán v souladu s jeho určením a za odpovídajících podmínek (viz bod I.).
- Podmínkou pro poskytnutí záručního servisu je předložení dokladu o koupi (faktury).
- Za záruční servis se považuje bezplatné provedení specializovaných oprav za účelem odstranění vady nábytku ze strany ručitele.
POSTUP PRO PODÁVÁNÍ STÍŽNOSTÍ
- Svou reklamaci závad zašlete písemně.
- Ručitel vyrozumí kupujícího o uznání reklamace nebo o tom, že reklamace je neoprávněná, a to do 14 dnů ode dne podání reklamace písemnou odpovědí.
Reklamace bude vyřízena: – v den prohlídky, pokud je vada dle posouzení garanta odstranitelná a opravu lze provést na místě, – do 30 pracovních dnů ode dne uplynutí lhůty pro vyrozumění zákazníka o způsobu vyřízení reklamace, pokud povaha vady vyžaduje její odstranění v závodě. V takovém případě si servis výrobce vyzvedne nábytek s potvrzením v protokolu o opravě a po opravě bude nábytek předán zákazníkovi.- Pokud nelze závadu odstranit v běžném provozu, může být doba opravy se souhlasem zákazníka prodloužena.
K prodlení při vyřizování reklamace nedochází, pokud: – se zástupce ručitele dostavil v dohodnutém termínu do provozovny zákazníka za účelem vyřízení reklamace, ale nemohl tak učinit z důvodů na straně zákazníka – je nábytek uskladněn tak, že není možné jej zkontrolovat nebo to neumožňuje jeho hygienický a sanitární stav.- Pokud kupující dvakrát neumožnil poskytnutí služby, má se za to, že se vzdal svých práv.
ZÁRUKA VÝROBCE SE NEVZTAHUJE
- Mechanická poškození výrobku a jimi způsobené vady, které nejsou zaviněny výrobcem.
- Porucha nebo poškození způsobené nesprávným používáním nebo nedbalostí zákazníka.
- Škody způsobené při přepravě a manipulaci (nevztahuje se na přepravu prováděnou dodavatelem).
- Výrobky pozměněné nebo jinak upravené neoprávněnými osobami.
- Opotřebení výrobku.